Секція ІІ.
Інтеграція ІКТ в освітню діяльність
- керівник секції Швець Юлій Олександрович, к.ф-м. н, доцент кафедри інформатики та ІТ в освіті ЗОІППО
- модератор секції Литвинова Світлана Григорівна, завідувач відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти Інституту інформаційних технологій та засобів навчання НАПНУ
- Андрієвська В.М., Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, (Україна, м. Харків).
Особливості формування умінь в учнів молодшого шкільного віку в реаліях сучасності. - Бойко О.І., Спеціалізована школа 210 м. Київ, (Україна, м. Київ).
Хмарні технології на уроках інформатики. - Володченко А.Є., Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАНУ, Стрижак О.Є., Національній центр Мала академія наук України (Україна, м. Київ).
Таксономічні характеристики психологічного дослідження девіантної поведінки підлітків у мережецентричному середовищі. - Гуржій А. М., віце президент НАПН України, академік НАПН, Лапінський В. В., завідувач лабораторії навчання інформатики Інституту педагогіки АПН України (Україна, м. Київ).
Електронні освітні ресурси як суспільне явище. - Егорова Л.М., Харьковский национальный автомобильно- дорожный университет, (Украина, г. Харьков).
Внедрение информационных технологий в учебный процесс. - Касьянова О.Ю., Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів-гімназія «Престиж», (Україна, м. Запоріжжя).
Розв’язування задач з фізики у дистанційному навчанні за допомогою комп’ютерних помічників. - Котко Л. Ю., Пологівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Запорізької області, (Україна, Запорізька обл.).
Використання ІКТ у навчально – виховному процесі. - Кулинич О.А., Державний навчальний заклад «Запорізьке вище професійне училище» (Україна, м. Запоріжжя).
Проблеми впровадження професійно-орієнтованих програмних продуктів в систему професійної освіти. - Лавренко С.В., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 86 Запорізької міської ради Запорізької області, (Україна, м. Запоріжжя).
Формування навичок безпечної поведінки дітей в мережі Інтернет. - Лавренко С.В., Баглай О.О., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 86 Запорізької міської ради Запорізької області, (Україна, м. Запоріжжя).
Використання інтерактивної дошки на уроках математики як засобу підвищення ефективності навчального процесу. - Лазукіна М.В., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 (Україна, Запорізька область, м. Бердянськ).
Інтеграція ІКТ в освітню діяльність. - Ласкова Н. О., Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради, (Україна, м. Енергодар).
Шляхи реалізації взаємодії членів шкільної інформаційної служби. - Матюха Ю.О., Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка, (Україна, м. Кременчук).
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях філологічних дисциплін. - Мірошниченко А.А., Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Дніпропетровськ).
Інтернет-технології для шкільної освіти. - Онищенко С.В., Бердянський державний педагогічний університет. (Україна, м. Бердянськ).
Використання ІКТ в педагогічній діяльності вчителя-предметника. - Перцова Н.І., Чернікова Л.А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, (Україна, м. Запоріжжя).
Розбудова хмаро орієнтованого освітнього середовища сучасної школи (управлінський аспект). - Подозьорова А.В., Херсонський політехнічний коледж Одеського національного політехнічного університету, (Україна, м. Херсон).
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах. - Поляков В.С., КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія», (Україна, Запорізька область Веселівський район смт.Веселе).
Використання мультимедійних технологій в сучасному навчально-виховному процесі. - Слободенюк О.В., Токмацька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 5 Токмацької міської ради Запорізької області, (Україна, Запорізька обл.).
Використання ІКТ в адміністративно-управлінській діяльності школи. - Сокол І.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, (Україна, м. Запоріжжя).
Рекомендації щодо створення та проведення освітніх квестів. - Стрижак О.Є., Національній центр Мала академія наук України (Україна, м. Київ).
Онтологія цифрового музейного простору як основа організації навчально-дослідницької діяльності учнів. - Телятник К.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, (Україна, м. Запоріжжя).
Сучасні ІТ-інструменти реалізації зворотного зв’язку в системі «вчитель-учень» - Терновець В.А., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 101 Запорізької міської ради Запорізької області. (Україна, м. Запоріжжя).
Використання ІКТ в середній школі на уроках української літератури. - Хоботова Э.Б., Калмыкова Ю.С., Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, (Украина, г. Харьков).
Информационные технологии на лекциях по дисциплине «Химия». - Циммерман Г.А., Запорізький національний університет, Циммерман О.В., Запорізький багатопрофільний ліцей No 62 (Україна, м. Запоріжжя).
Реалізація технології електронного навчання за допомогою системи MOODLE у середній школі. - Черкасова Л.В., Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Престиж» Запорізького району Запорізької області, (Україна, Запорізька обл.).
Хмарні технології у системі роботи навчального закладу. - Швець Ю.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, (Україна, м. Запоріжжя).
Дистанційний тренінг «Розробка електронних курсів на платформі Moodle».
Використання хмарних технологій вимога часу. Стаття Черкасової Л.В. детально описує про ці новітні технології і як їх можна використовувати під час навчально-виховного процесу з використанням ІКТ. Звісно підготовчий етап займає чимало часу, але пізніше цей час компенсується використанням готовими розробками.
ОтветитьУдалить