Секція ІІІ.
STEM-освіта: проблеми та напрями впровадження
- керівник секції Іванов Сергій Аркадійович, к.тех. н, доцент кафедри інформатики та ІТ в освіті ЗОІППО
- модератор секції Косик Вікторія Миколаївна, начальник відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва Інституту модернізації змісту освіти МОНУ
Питання до обговорення:
- Чи впроваджується у вашому навчальному закладі елементи STEM-освіти?
- Досвід якої країни ви вважаєте найбільш ефективним для України?
- Чи можна упроваджувати STEM-освіту в умовах існуючих стандартів?
- Чи упроваджують у вашому навчальному закладі елементи робототехніки (LEGO/Arduino/...)?
- Чи є корисними для вчителів вашого навчального закладу матеріали МАН України щодо упровадження STEM-освіти?
- Які форми співробітництва із промисловими підприємствами та місцевою владою в упровадженні STEM-освіти є найбільш ефективними (зокрема, створення STEM-центрів)?
- Войтків Г.В., Обласний інститут післядипломної педагогічної. (Україна, м.Івано-Франківськ)
Розвиток технічної творчості учнів на уроках фізики як спосіб реалізації stem-освіти. - Войтюк Т.М., Державний навчальний заклад «Запорізьке вище професійне училище», (Україна, м. Запоріжжя).
STEM-освіта — шлях у майбутнє нового покоління. - Воронкін О.С., Комунальний заклад «Сєвєродонецьке обласне музичне училище ім. С. С. Прокоф’єва» (Україна м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).
STEM як один із напрямків інноваційного розвитку вітчизняної освіти. - Гончарова Н.О., ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», (Україна, м. Київ).
STEM-освіта: професійна компетентність вчителя. - Іванов С.А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, (Україна, м. Запоріжжя).
Візуальні засоби програмування платформи Arduino. - Калашник Ю.О., Добровеличківська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради, (Україна, м. Кіровоград).
Робототехніка як один із напрямків впровадження STEM – освіти. - Коваленко Н.В., Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, (Україна, м. Суми).
Навчальна практика студентів фізико-математичного факультету як середовище STEM – освіти учнів початкової школи. - Соколовська Н.В., КЗ «Дніпрорудненська гімназія «Софія» - ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» (Україна, Запорізька область Василівський район м. Дніпрорудний).
Перший етап впровадження STEM – освіти у навчально-виховний процес - Сопін І.М., Комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум»» Запорізької обласної ради, (Україна, м. Запоріжжя).
Досвід використання конструкторів Lego Education Mindstorms EV3 у навчальному закладі. - Ткачук І.О., Броварське навчально-виховне об’єднання Броварської міської ради Київської області, (Україна, м. Бровари).
Броварське навчально-виховне об’єднання –територія розвитку успішного випускника – майбутнього професіонала. - Тонких Ю.І., Мелітопольський навчально-виховний комплекс №16 ММР ЗО, (Україна, м. Мелітополь).
STEM-освіта: проблеми та напрями впровадження. - Ярмолович Н.М., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55, (Україна, м. Запоріжжя).
Впровадження STEM-освіти в навчальний процес.
1. Ні, навіть намагань не має, так як мале навантаження вчителя. 2. Великобританії. 3. Так, є Скрейч, можна робити проекти. 4. Ні, не має коштів на покупку. 5. Вони не читали. 6. Запрошення у спонсори за своїми проектами (учні та вчителя те ж мають мотив розробити проект, щоб зацікавити спонсорів, отримують досвід створення таких проектів)
ОтветитьУдалитьДля Сопін І.М., Комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум»
ОтветитьУдалитьРекомендую ознайомитися з "Програма з позашкільної освіти: науково-технічний напрям /Биковський Т.В., Вихренко Т.О. та ін. – К., 2012" Міститься кілька програм для гуртків "Технічне конструюваня" на основі конструктора LEGO.... Але описано завдання для набору NXT, який не дуже відрізняється від EV3.
Я ознакомлен с данной программой и у меня есть еще 5 разных программ которые также рассчитаны на NXT, и я согласен что в чем то они одинаковые с EV3. Но когда доходит до нюансов возникает ряд проблем. Я не асс в программировании, я начал изучать робототехнику и программирование с нуля вместе с детьми. И начало можно взять с NXT а также пару заданий то многое не подходит, не среда программирования, не задания по сбору роботов так как и датчики разные и детали в наборе разные.
УдалитьЕлементи Stem-освіти впроваджують творчі вчителі, однак не називають це такою термінологією.
ОтветитьУдалитьОбразование в области STEM является основой подготовки сотрудников в области высоких технологий. Поэтому многие страны, такие как Австралия, Китай, Великобритания, Израиль, Корея, Сингапур, США проводят государственные программы в области STEM-образования. В Украине, наконец-то, тоже осознали эту проблему. Благодаря партнерству с бизнесом, например, с компанией Intel, при вузах, на предприятиях, я надеюсь, будут открыты STEM-центры, дающие возможность школьникам познакомиться с наукой, принять участие в научном исследовании. Ведь именно бизнес, в первую очередь, должен быть заинтересован в развитии и становлении нового поколения разработчиков и инженеров
ОтветитьУдалить