STEM-освіта

Секція ІІІ.
STEM-освіта: проблеми та напрями впровадження


  • керівник секції Іванов Сергій Аркадійович, к.тех. н, доцент кафедри інформатики та ІТ в освіті ЗОІППО 
  • модератор секції Косик Вікторія Миколаївна, начальник відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва Інституту модернізації змісту освіти МОНУ


Питання до обговорення:
  1. Чи впроваджується у вашому навчальному закладі елементи STEM-освіти? 
  2. Досвід якої країни ви вважаєте найбільш ефективним для України? 
  3. Чи можна упроваджувати STEM-освіту в умовах існуючих стандартів?
  4. Чи упроваджують у вашому навчальному закладі елементи робототехніки (LEGO/Arduino/...)? 
  5. Чи є корисними для вчителів вашого навчального закладу матеріали МАН України щодо упровадження STEM-освіти? 
  6. Які форми співробітництва із промисловими підприємствами та місцевою владою в упровадженні STEM-освіти є найбільш ефективними (зокрема, створення STEM-центрів)?


5 комментариев:

  1. 1. Ні, навіть намагань не має, так як мале навантаження вчителя. 2. Великобританії. 3. Так, є Скрейч, можна робити проекти. 4. Ні, не має коштів на покупку. 5. Вони не читали. 6. Запрошення у спонсори за своїми проектами (учні та вчителя те ж мають мотив розробити проект, щоб зацікавити спонсорів, отримують досвід створення таких проектів)

    ОтветитьУдалить
  2. Для Сопін І.М., Комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум»
    Рекомендую ознайомитися з "Програма з позашкільної освіти: науково-технічний напрям /Биковський Т.В., Вихренко Т.О. та ін. – К., 2012" Міститься кілька програм для гуртків "Технічне конструюваня" на основі конструктора LEGO.... Але описано завдання для набору NXT, який не дуже відрізняється від EV3.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я ознакомлен с данной программой и у меня есть еще 5 разных программ которые также рассчитаны на NXT, и я согласен что в чем то они одинаковые с EV3. Но когда доходит до нюансов возникает ряд проблем. Я не асс в программировании, я начал изучать робототехнику и программирование с нуля вместе с детьми. И начало можно взять с NXT а также пару заданий то многое не подходит, не среда программирования, не задания по сбору роботов так как и датчики разные и детали в наборе разные.

      Удалить
  3. Елементи Stem-освіти впроваджують творчі вчителі, однак не називають це такою термінологією.

    ОтветитьУдалить
  4. Образование в области STEM является основой подготовки сотрудников в области высоких технологий. Поэтому многие страны, такие как Австралия, Китай, Великобритания, Израиль, Корея, Сингапур, США проводят государственные программы в области STEM-образования. В Украине, наконец-то, тоже осознали эту проблему. Благодаря партнерству с бизнесом, например, с компанией Intel, при вузах, на предприятиях, я надеюсь, будут открыты STEM-центры, дающие возможность школьникам познакомиться с наукой, принять участие в научном исследовании. Ведь именно бизнес, в первую очередь, должен быть заинтересован в развитии и становлении нового поколения разработчиков и инженеров

    ОтветитьУдалить