Секція IV
Навчання вчителів у галузі інформатики та ІКТ
- керівник секції Чернікова Людмила Антонівна, зав. кафедрою інформатики та ІТ в освіті ЗОІППО, к.п.н, доцент
- модератор секції Гущина Наталія Іванівна, начальник відділу неформальної та інформальної освіти для дорослих Інституту модернізації змісту освіти МОНУ
- Алєксєєва Г.М., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, Запорізька область, м. Бердянськ).
Виконання лабораторних робіт засобами VirtualBox в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - Берегова А.П., Комунального заклад «Районний методичний кабінет» Михайлівської районної ради Запорізької області. (Україна, Запорізька область, смт. Михайлівка).
Навчання вчителів у галузі інформатики та ІКТ. - Горун Ю.М., Інститут вищої освіти НАПН України (Україна, м. Київ). .
Професійно орієнтовані Інтернет ресурси як засіб навчання майбутніх фахівців. - Дегтярьова Г.А., Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м.Харків).
Форми організації навчання вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти протягом андрогогічного циклу, спрямовані на розвиток ІК-компетентності. - Деревянкин А.В., филиал АО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО» (Казахстан, г.Петропавловск).
Технологии Web 2.0 на службе казахстанского учителя. - Калашник О.А., Добровеличківська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради (Україна, м. Кіровоград).
Інформатизація як один з пріоритетних напрямків активізації діяльності шкільних методичних служб. - Костіна В.В., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків).
Використання MOODLE у ЦПРПО. - Крюкова Л.В., Степненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область, Запорізький район, с.Степне).
Підвищення фахового рівня і розвиток творчого потенціалу вчителя інформатики. - Папернова Т.В., Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м.Харків).
Андрагогічний підхід як необхідна умова формування інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. - Хіврич В.В., Департамент освіти і науки Запорізької облдержадміністрації (Україна, м. Запоріжжя).
Професійні конкурси з ІКТ як стимул до професійного зростання педагогів. - Шиман О.І., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, Запорізька область, м. Бердянськ).
Зміст методичної підготовки з інформатики майбутніх учителів початкової школи.
Вдячна Береговій А.П. за підняте питання навчання вчителів на рівні школи в міжкурсовий період та подану характеристику форм роботи, спрямованих на розвиток їхньої ІК-комптетентності.
ОтветитьУдалитьРозвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів – наразі дуже актуальне питання в освіті. Згодна з Горун Ю.М., автором статті «Професійно орієнтовані інтернет ресурси як засіб навчання майбутніх фахівців» щодо необхідності розробки спецкурсів для різних дисциплін, які б містили в собі методику навчання за допомогою Інтернет-ресурсів з метою формування медіа компетентності. Анна Берегова, методист КЗ «Районний методичний кабінет» Михайлівської районної ради Запорізької області.
ОтветитьУдалить